pondělí 17. července 2017

Recenze- Jsem roztříštěná


Série: Roztříštěná (1.)
Originální název: Shatter Me (2011)
Žánr: Literatura světová, Romány, Fantasy
Vydáno: 2013, CooBoo
Počet stran: 287
Překlad: Pavla Kubešová


Obsah: Kniha vypráví o Juliette, která když se někoho dotkne, ho zabije. Myslí si o ní, že je blázen, proto je zavřená ve vězení.
Najednou dostane spoluvězně Adama. Zjistí, že Adama zná od školy. Adam zjistí, že je proti jejímu doteku imunní.
Obnova s Juliette má velké plány.

Víc vám toho neprozradím. Chci abyste z knihy i vy něco měli. Nechci vám ji vyspojlerovat.

Hodnocení: Opravdu nádherná kniha, která má v sobě fantasy stránku, ale také milostnou a humornou stránku. Všeho je v knize přesně kolik by mělo být. Když jsem si knihu vypůjčila z knihovny, bylo to jen proto, že mi její název byl povědomý. Od knihy jsem očekávala... Vlastně příšernou slátaninu. Ale tato kniha se bude řadit asi do seznamu nejlepších knih roku 2017. Nejlepší na tom je, když jste nadšení z příběhu a zjistíte, že je to dokonce trilogie. No já skákala radostí. Ale teď už dost těch pochval, kniha měla samozřejmě i nějaké mínusy. Jako třeba některé situace jsou v knize popsána stroze. Já nad tímto zavřu oči.

5/5

1 komentář:

  1. Je vidět že se ti knížka opravdu líbila. :) Já už na ní několikrát narazila a jsou na ní převážně kladné ohlasy, ale asi se do ní pouštět nebudu.

    OdpovědětVymazat