úterý 4. července 2017

Recenze-Caraval

Caraval
Autor: Stephanie Garberová
Série: Caraval (1.)
Žánr: Literatura světová, Fantasy, Pro děti a mládež
Vydáno: 2017, Egmont (ČR)
1. vydání originálu: 2017
Počet stran: 432
Překlad: Eva Vybíralová


Obsah: Caraval je plný magie, ale nesmíte zapomenout, že je to jen hra.
Scarlett dostane pozvánku. A záhy unesou její sestru Tellu. Scarlett nechce Tellu ztratit, tak se vydá do Caravalu, kde je pro vítěze připraveno jedno přání.

Hodnocení: Z počátku jsem myslela, že je to podobné Hunger games, ale vůbec to tak není. Je to vlastně úplně něco jiného. Je to velmi moc čtivé. Když jsem si knihu koupila, hned jsem ji začala číst, já četla i při chůzi. Jen mám mínusy ke konci. Autorka konec moc zamotala. Podle mě nevěděla, jaký konec kniha bude mít, tak začala plácat věci do hromady a vznikl úplně deb.... raději napíšu špatný, velmi zamotaný konec. Kvůli konci odeberu jednu hvězdičku.

4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat