úterý 13. června 2017

Všehochuť

Ahoj,
jelikož poslední článek jsme vydala 2. Dubna. Pak nebyl skoro žádný čas. Hlavně jsem měla na programu učení a tak trochu i osobní život. Samozřejmě jsem četla a opravdu hodně. Byla jsem hodně aktivní na instagramu. Ale tady na blog nepřibyl za tu dobu ani jeden článek. Což mě docela mzrí. V tomto článku budu rozebírat vlastně od každého něco.

1) Začneme osobním životem. Jelikož jsem v 7 třídě tak jsem se hlásila (už podruhé) na gympl. Poprvé v 5. Třídě a tam jsem dopadla katastrofálně. Ale teď jsem chodila na mnoho doučovaní. A přihlásila se na prestižní gymnázium v Praze na šestiletý všeobecný obor.
(Kdo by chtěl vědět kam napište mi na insta booksbycath do directu)
Hlásilo se 580 lidí a brali 30. Což je opravdu málo. Už od začátku jsem věděla, že se dostat nemůžu. Byl to hlavně můj nápad a chtěla jsem vědět jak na tom jsem. Když jsme tam šla říkala jsme si, že bude úspěch dostat se alespoň na 250 místo. A s mým překvapením jsem 94. Což znamená, že jsem se nedostala. Ale jsem moc ráda jak to dopadlo. :)

2) A mého osobního života máte už asi dost. Dále bych tu chtěla mluvit o tom, o čem je tento blog. A to o knihách. :)
Už druhým ročníkem jsem se účastnila Světu knihy v Praze. I jako minulý rok se mi tam nesmírně líbilo. Kdo by se chtěl podívat na můj Svět knihy tak ho najdete na mém instagramu.

V poslední době jsem začala číst rychleji. Vy jste se mě už hodněkrát ptali jak číst rychle? Já jsem řekla, že bude článek, který pořád není. Nu což času není dost. Ale myslím si, že bych pro vás vymyslela náhradu. A to stream ve kterém bych vysvětlovala jak číst rychle atd. Stream by se konal na instagramu. Ale ještě není žádný termín. Ani nemám nic zpracovaného.

Chtěla bych pro vás vydávat více recenzí. Ale jedna recenze zabere hodně času a já vám chci doporučovat hodně knih. Ale tolik recenzí bych nezvládala napsat. Proto by se hodilo recenze a vždy v jedné recenzi byste našli recenzi na více knih. Ale třeba bez obsahů, jen mé hodnocení.

Chtěla bych napsat článek tipy na knihy na léto. Ale zase to je spíše plán, který doufám, že by se mohl uskutečnit.
Měla bych pro vás asi více tipů. Ale mohl by to být docela zajímavý článek.

A dnes asi poslední věc, kterou vám tu napíšu je odpověď na vaši otázku. Čteš v angličtině? Nejsem žádný výborný znalec angličtiny. Ale pár knih jsme v Aj přečetla. Není jich moc. Ale doma mám spousty knih na které bych chtěla číst.

Pro dnešek je to asi vše s pozdravem Cath.

Žádné komentáře:

Okomentovat